Vyberte stránku

Když škrtneš sirkou a podpálíš les, tak jsi nadrobil milionové škody a musíš si to vyžrat.

Škrtneš-li však zápalkou podnikání 3.0 a „oheň“ se rozšíří na celý les, vznikají miliónové zisky a i ty si pak musíš „vyžrat“.

Nebudeme si mazat med kolem pusy – raději si na něm smlsneme. Peníze vždy vydělává prodej zboží, času nebo služeb. Příjem = prodej a basta! Žádné sladké kecy s touhle pravdou nic neudělají – kdo dostává peníze, něco prodává…

V podnikání 3.0 však nejde o to prodávat, ale pomoct prodeji, aby se stal – tedy spouštět vlnu prodeje.

Produktů, a to i těch dobrých, je dnes v 21. století spousta, teď jde jenom o to, jak je prodat. Stárnoucí většinový způsob je podplácení médií a korporací Google, Facebook, atd., aby informacemi o vašem produktu opakovaně otravovali masy lidí.

Re-klama (jako opakované klamání) má tu výhodu, že násilné vloupání do našeho podvědomí umí prodat i úplné zmetky – když nás produkt naštve a „prádlo není až zas tak bílé“, tak plešoun, který nám jej vnutil, zůstává schovaný za obrazovkou a tam mu tu jeho břečku na hlavu nikdo nevylije…

Lidé si na základě opakovaného zklamání začínají vůči reklamě budovat imunitu. Pomalu, ale jistě začíná důvěra vůči vysmátým a zdravým rodinám, které snídají Nutellu, ztrácet svou přitažlivost. Když nám mladí sportovci a krásné modelky prodají s heslem: „I’m loving it“ mastnou, sladko-slanou housku, po které nám naroste bachor a opuchne huba, začneme být poněkud nedůvěřiví…

Masová reklama je stále dražší a méně účinná, začíná patřit do světa dinosaurů.

Příležitost dnešní doby je v marketinku 3.0 = osobní reference známého člověka na něco, s čím má dobrou osobní zkušenost.

Sdílení nadšení z něčeho, co nám dělá radost, je lidskou přirozeností. Znáš to? Filmy, aplikace, knihy, krémy, auta, recepty, restaurace, kadeřnice… Platbou za tuto přirozenost vznikl byznys 3.0

PŘIROZENĚ!

Vím, že má kámoš dobrý vkus, a když přijde nadšený z kina, tak chci jít taky na stejný film a vím, že bude stát za to

Přesně na této přirozenosti je marketink 3.0 postaven. Prostě za to, co děláte přirozeně, „jen“ dostanete zaplaceno.

Ponecháme-li si jako příklad kino, stačí ti vzít na super podívanou pár kámošů/kámošek a v marketingu 3.0 můžeš odstartovat hvězdnou dráhu.

Kámoši příště vezmou taky někoho (bráchu/ségru, pár známých) a je nás plná řada, a když to i oni pošlou dál, je nás už plný sál. Tím to ale nekončí – pokud se ostatním bude film líbit taky, bude zítra plné multikino…

V podnikání 3.0 máš z toho všeho adekvátní procenta, ale pozor – nejen z tohoto filmu – ale i z každého dalšího, na který kdy půjdou… Jo, a z toho už se žít opravdu dá.

Kino ti samozřejmě na tvé doporučení pěkně kašle a nedostaneš ani popkorn…

Podnikání 3.0 však přesně tak funguje.

I když bývá realita jiná, než jak to vypadá „na papíře“, funguje to mnohem lépe, než cokoli jiného…

A je tomu jako u filmů: na to, abys „škrtnul“ (poslal dál), nemusíš být filmový vědec, nemusíš ani znát všechny herce, ani převyprávět celý příběh!

Stejně tak ani v podnikání 3.0 nemusíš být marketingový specialista, ani odborník na zdraví. Nemusíš nikomu vysvětlovat, co je franšízing, ani názorně předvádět detoxikaci!

Jen sdílíš svůj důvod, proč chceš být svobodný, bohatý a zdravý – ukážeš „trailer“ a zeptáš se: „tak co, jdeme spolu“?

Když „škrtneš“, můžeš prožít život, aniž bys musel páchnout do zaměstnání.

Můžeš si vydělat hromadu peněz, užít si vše, co svět nabízí, procestovat jej i změnit k lepšímu…